Vine toamna-n munţi...

Satul Sohodol - dealul Mare şi retur,
octombrie 2011

Am facut o plimbare la inceput de toamna doar cu Lia, fiindca Leo era racit, plecand din satul Sohodol, spre platoul carstic dinspre dealul Mare.

Padurea frumos colorata si faptul ca am fost pe un traseu nou, necalcat pana acum, ne-a facut sa nu ne putem opri din pozat. Punctul culminant a fost cand am ajuns in saua de unde incepea platoul, unde erau frumos pitite, pe marginea unei doline, trei suri acoperite cu paie, iar la umbra lor se mai pastra inca putina zapada. Feerie de toamna, ce mai...






Cred ca vreo 8 suri acoperite cu paie a numarat Lia in total.




Hotul la pere (si la mere, nuci, coarne...)


Unii se plimba de placere, altii, de nevoie


Gard din nuiele, prima data intalnit de noi in cadrul natural (am mai vazut la Muzeul Satului, dar parca in realitate are farmec mai mare; si inca par ingrijite)




Specific de Apuseni




Dam de primele urme de zapada, cam putina, dar suficienta cat sa-si scoata capul niste branduse de toamna din ea :)


Si ajungem la cele trei suri acoperite cu paie, din sa. Un peisaj de basm, cu o lumina calda de toamna ce ne mangaie odata cu vantul taios.




La umbra marului batran




3 in 1


























Cumintei, doi cate doi, de manuta :)






Iar gardul de nuiele, pe alta culme decat pe cea care am urcat




Casele comunei Rosia, imprastiate peste tot




Satul Lazuri





Si lumina calda a soarelui care se lasa spre apus, care mi-a incheiat ziua frumos :)


O plimbare tomnatica excelenta, pe poteci neumblate inca de noi. O bine-venita deconectare :)

Un comentariu:

  1. Zici ca aici o imburdat Dumniezau Raiu! casutele sunt de vis! trebuie neaparat sa ajung p'acol, ca vad ca nu-i asa departe de mine :)

    RăspundețiȘtergere