Cavalerii, domniţele şi vrăjitoarele din Evul Mediu

Serbările Cetăţii Oradea,
iulie 2011

Intr-un weekend de iulie, racoros şi ploios, cetatea Oradea a gazduit festivalul medieval cu care ne-am obisnuit de cativa ani buni.

Toti cei care au vrut sa retraiasca momentele perioadei medievale, aici au putut din plin sa resimta acel sentiment. Sabii, scuturi, zale, domnite, cavaleri, vrajitoare, lupte cu sabii si multe alte lucruri, printre care si o sceneta reusita, cu un subinteles demn de apreciat, rostit astfel: "Sa lasam padurea si natura asa cum sunt, sa nu le mai distrugem".

Un subinteles pe care noi l-am primit cu drag, insa nu il regasim in traseele noastre, din pacate.

Pentru cei care n-au fost la festival sau pentru cei care apreciaza o imortalizare in imagini a acestor frumuseti, voi lasa pozele sa vorbeasca de la sine.










Sursa de energie a cavalerului :)










Domnita aranjand devotata echipamentul cavalerului








Coltul vrajitoarelor


Una ditre vrajitoarele de la festival (a se observa neaparat aspectul malefic al acestei vrajitoare) :)




Si cum pentru fiecare vrajitoare se gaseste un cavaler care sa-i vina de hac, eh, uite ca s-a format unul. (Era imposibil sa nu incerc eu frumusete de casca, manusi si zale.)

(poza de la o cunostinta, site http://oradeabestphoto.ro)



Degeaba m-am luptat eu cu cavalerul acelei domnite, tot cu a mea am ramas :)

(poza de la o cunostinta, site http://oradeabestphoto.ro)





Cavaler in devenire


Asasinul




Daca te apropii, te impung !




Cu toate ca festivalul nu are amplorea celui de la Sighisoara, tot reuseste sa aduca in inimile celor prezenti momentele din perioada medievala, cand vrajitoarele faceau licori magice, cavalerii se luptau cu balauri si domnitele ii asteptau nerabdatoare acasa.

5 comentarii: