La mulsul caprelor, pe-apus de soare

Ponoara,
iunie 2014

O iesire superba la cort, cu trairi cu totul aparte. Pacat doar ca, atunci cand noaptea se poatre dormi la cort (si cand afirm asta, va pot spune pe masurate ca afara au fost 12 grade), in miez de zi e deja prea cald ca sa mai faci vreo plimbare...

"Zdrong zdrong toata ziua... Pe ce drum ma duceti, fratilor ? Eu merg pe jos de aici !"

"Si-am mers pe jos..."

"...si-am mai fentat."




Oameni de la munte



Nu s-a lasat pana nu i-a dat vreo 5 pupi. Alerga dupa el in jurul caprei :))






Rand pe rand...

Ah, ce bun mai e !





Nu e nici 10 si deja e cald soarele.

2 ore de facut "ploci" cu pietre, fara vreo tendinta de plictiseala :)


Bineinteles ca am aruncat pietre si de pe pod  :D


2 comentarii:

  1. imi place de Alex ca e foarte constiincios si ambitios...sa stai 2 ore sa faci ploesc cu piatra in apa...promite un viitor maret.... :)
    Mi-ati facut mare pofta de lapte proaspat muls si cald si de branzica proaspata....
    si felicitari pentru botezul muntelui,chair daca a fost pe o vreme mai putin placuta

    cu drag abia astept noutati de l voi si de la alexut

    RăspundețiȘtergere
  2. Botezul muntelui nu inseamna si prima iesire la munte. Deja nu le mai tinem socoteala :)
    Multumim, speram sa incantam in continuare oamenii cu locuri frumoase.

    RăspundețiȘtergere