Prima data la munte cu bicicleta

Valea Draganului,
august 2013

Profitam de ultimele zile caldute la munte si inauguram noul scaun de bicicleta.


Cum sa nu te vrajeasca asa un zambet ? :)


Lunca Visagului

Ceva scartaie aici... Las ca investighez eu.

Si-am ajuns la baraj, cu chiu cu vai...





Bagajul asta pare sa fie mai greu de tras dupa noi decat am crezut.

Iarasi Lunca Visagului, pe fast-forward, pe-un frig de ne patrundea si in oase. 4 ore urcare, 1 coborare :) Alex n-a schitat nimic, Probabil era inghetat deja.



Dar ramane amintirea primei ture cu alex, pe bici. Din pacate, intre timp a venit vremea proasta, racoarea de toamna si zilele scurte de munte, asa ca am revenit la perpedes, lasand turele de bici pe anul ce vine.

Macar am vazut cu ce se mananca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu