Dealuri pictate-n nuanţe de toamnă

Doua weekenduri la rand am facut, impreuna cu Lia si Leo, cate o plimbare de o zi pe "dealurile" Padurii Craiului, incercand sa profitam cat putem de nuantele tomnatice care au acaparat padurile de foioase.

Primul weekend ne ianvartim in zona Ciucea - D. Odomir - D. Notarului - Bulz, un traseu cu privelisti minunate, mai ales in a doua parte a lui, de la D. Notarului spre Bulz.








































Al doilea weekend am facut un circuit pe Platoul Runcuri (Rosia - Platoul Runcuri - V. Cutilor - Rosia), un platou pe care noi am ajuns pentru prima data si care ne-a lasat cu impresii frumoase.

Am urcat pe versantul drept al vaii Cutilor si am coborat pe cel stang, cu o mica deviere spre chei.


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu